Omdat de accu op de bodem van de romp komt te liggen en vrijwel al het overige gebeuren waar stroom bij nodig is bovendeks ligt, dienen er kabels te lopen tussen de diverse onderdelen en schakelingen. Omdat ik zelf weing kennis heb hoe een schema eruit zou moeten zien, heeft een collega lid van de club, Hans Perfors, een schema opgesteld hoe e.e.a. uitgelegd dient te worden. De verbindingen tussen dek en romp aansluiten door middel van vaste kabelverbindingen kan, maar dan heb je lange kabelslierten als je dek en romp van elkaar afhaald die altijd in de weg zitten. Om dit te voorkomen heb ik tien connectors onder dek op een rij geplaats. Dit zijn kroonsteen stekkers van een groot formaat. Door de centreerrand weg te halen kun je ze gemakkelijk in elkaar steken of drukken en kunnen ze ook weer gemakkelijk van elkaar gescheiden worden. (op de linker foto zit de sluiting er nog aan en op de tweede van links zijn ze verwijderd) Deze methode heb ik eerder ook bij andere schepen toegepast en het werkt prima. Naast de koppelingen heb ik ook nog twee vlakken aangebracht van multiplex tegen de onderzijde van het dek, waar later de vaartregelaar voor de emmerketting en de overige schakelingen op geplaatst gaan worden.