De kajuitvloer is niet gelijk met het dek maar verhoogd aangebracht, met aan bakboordzijde de toegangsdeur. Aan de voorzijde zijn opbergruimtes voorzien en aan de achterzijde is de deur naar de machinekamer. Omdat het pont weinig diepgang heeft en er dus ook weinig inwendige ruimte overblijft bij het model, blijft er maar een plek over om alle spullen onder te brengen (motor, elektronica etc.) en dat is onder de kajuit. Om later overal nog goed bij te kunnen is de kajuit demontabel aangebracht. Begonnen met de wanden te maken van 1 mm dikke ABS plaat en deze voorzien van de gaten waar later de ramen komen. Er zitten, inclusief in de deur, zeven ramen in de kajuit. Bij vier ramen is het glas gevat in rubber en de overige ramen zijn uit aluminium en kunnen schuiven en kiepen. Eerst maar de ramen die in rubber zijn gevat. Daar is aan de binnenzijde een rand aangebracht waardoor er een sponning ontstaat. Voor de buitenkant is ook een raamwerk gemaakt met een sponning . Later kan dan, na het afwerken, de folie voor de raam en vervolgens als afwerking de rand er in gelijmd worden.